Wyjeżdżając w podróż służbową, należy koniecznie zapewnić nocleg zarówno sobie, jak i podwładnym pracownikom. Nie należy to do najprostszych wyborów, gdyż wypada tutaj zadbać o standard pokojów i jakość usług, głównie z tego względu, że osoby podczas delegacji czeka szereg obowiązków i spotkań, na których trzeba być wypoczętym. Przy wyborze odpowiedniego miejsca noclegowego warto poznać predyspozycje uczestników wyjazdu i z nimi omówić ważne kwestie. Na co zwrócić uwagę przy wybieraniu pokojów na wyjazd służbowy?

Kluczową kwestią w wybieraniu odpowiedniego pokoju na delegację jest liczba osób biorących w niej udział – czy jest to jednoosobowy wyjazd, czy zorganizowana grupa. W tym drugim przypadku należy zadbać szczególnie o dobry dojazd dla każdego z pracowników, dlatego najlepiej, gdyby nocleg znajdował się niedaleko punktów komunikacyjnych, autostrad, a także trasy na lotnisko. Warto także zwrócić uwagę na propozycje żywieniowe – co dany hotel proponuje w menu i czy w ogóle gwarantuje możliwość wykupienia posiłków. W przeciwnym wypadku należy wejść we współpracę z restauracją lub cateringiem, które przygotują posiłki dla uczestników. Elastyczne menu może być elementem kluczowym w wyborze miejsca noclegowego dla grupy pracowniczej. Dużym atutem będzie także obecność sali konferencyjnej i multimedialnej oraz możliwość korzystania z niej, ponieważ wówczas organizator nie musi szukać i gwarantować innego miejsca spotkań, a i pracownicy mają ułatwione dotarcie do niej. Sprawdź tutaj, jeśli szukasz pokojów w Dąbrowie Górniczej: http://www.victoria.olkusz.pl/pokoje.html.

W przypadku podróży służbowych w pojedynkę wytyczne są podobne. Największym atutem jest dobry dojazd do interesujących nas miejsc spotkań. Tutaj również warto przeanalizować drogę, jaką będziemy musieli przebywać w drodze na spotkania. Pojedynczej osobie zawsze łatwiej zorganizować posiłek na mieście niż grupie pracowników, jednak jeśli posiłki mogą być wydawane na miejscu, jest to duże ułatwienie.

Skomentuj

Twój adres e-mail nie będzie widoczny.